این روزها

آنــــــــــــــــقدر نیستی که

نبودنت نابودم کرده

و حدو مرز دلتنگیم

از قلبم گذشته

و مغزم را نشانه گرفته...

فقط کمی باش

کمـــــــــــــی...

 

(نـــــــــــــــازنـــــــــــین)



نظرات شما عزیزان:

♏ÂĦ$ÂИ
ساعت20:56---16 شهريور 1393
وستت دارم...

دوستت دارم!

دوستت دارم...

دیگر ارزشیـــ ندارد...

دیگر نمیتوان به این جمله اعتماد کرد...

چون عادیــ شده است.
راست و دروغشــ را نمیتوان تشخیص داد.


الف آرشام
ساعت18:35---16 شهريور 1393
با سلام..نوشته های خوبی دارید..ولی به نظرم هنوز خیلی جای پیشرفت دارید..خواستید به اشعار من هم سر بزنید
http://partialpartial.loxblog.ir
اگر موافق بودید هم می تونیم تبادل لینک کنیم
موفق باشید


الهه ... نمکدون
ساعت0:15---17 ارديبهشت 1393


سلمانی
ساعت9:12---7 ارديبهشت 1393
سلام برات آرزوی پیروزی . بهروزی دارم
پاسخ:مرسی استاد


دخترک روستایی
ساعت2:40---29 فروردين 1393
زیبا بود عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:البته خاطرنشان میکنم که مخاطب نداره و کاملا یهویی شد, ] [ 13:52 ] [ دختر رویایی ]
[ ]