آراااااااااااااااااااااااااااااامش

آراااااااااااااااااااااااااااااامش

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

این حق ما بوده از تمام این زندگی...

آهنگ حس احسان خواجه امیری واقعا قشنگه من که عاشق

اون قسمتشم که میگه:

یه حس غربتی دارم که از هر جمعی بیزارم

کنار هر کسی باشم همین تنهاییو دارم..

اصلا انگار داره حال منو توصیف میکنه البته همیشه این طور نیستا

بعضی وقتا ............خیییییییییییییییییییلی خوبه آهنگش



نظرات شما عزیزان:

دهیوپت ونداد
ساعت16:22---22 بهمن 1393
ولی من نیستم همه هستن
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ


پریسا
ساعت17:22---21 بهمن 1393
اما من تو رو نمیبینم.................
پاسخ:نخواستی دیگه....


اخوی
ساعت8:15---20 بهمن 1393
احتمالا اون موقع هایی که قرصاتو نمیخوری اینجوری میشی
تنهایی چیزیه که آدم خودش رقم میزنه دور و برتو نگا کن حتما دوستایی هستن که از تنهایی درت بیارن البته از جنس خودتا... یه راهنمایی کوچیک شبیه شرکن بعضیاشون موفق باشی خواهر گلم


پریسا
ساعت18:20---19 بهمن 1393
راه میروم وشهر زیر پاهایم تمام میشود......تو......هیچ کجا نیستی......
پاسخ:من هستم ...تو نیستی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, ] [ 17:12 ] [ دختر رویایی ]
[ ]