پاییز

پاییز

همه چیز مثل روز اول است

پاییز کوچک است برایم

روزهایم ,ولی بزرگ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت19:18---20 مهر 1393
با همین کیبورد بزنم تو سرت
پس فقط خواستی بزنی تو ذوق بچه
پاسخ:ایششششششششششششش خب حالا!! خوبه خودت همش ذوق منو ترور میکنیا


دهیوپت ونداد
ساعت18:10---20 مهر 1393
خجالت نمیکشی همشهری!!!
اختلاص ادبی می کنی
خوب شد موضوع وب من با وب تو فرق داره
پاسخ:من هرچی رو از وبلاگ دیگران بردارم زیرش اسم اون وبلاگ رو مینویسم , تو قسمت برچسب هارو نگاه کنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


یاغی
ساعت22:53---18 مهر 1393
دیدی جنبه غالب بودن نداری
.
تو از روی من کپی کردی
از همون قدیما

پاسخ:اگه بگم نه دروغ گفتم


یاغی
ساعت20:20---18 مهر 1393
مهم اینه که ....
من اصلا حواسم نبوده!
اتفاقی دیدم
میمردی نزنی تو ذوق بچه
الهی بترشی
پاسخ:خخخخخخخخخخخ عجبا!!!چطر تو همیشه با جوابای فلسفی میزنی تو ذوق من پس حقتهههههههههههه


یاغی
ساعت17:21---18 مهر 1393

عین من داری تو قسمت کلمات کلیدی هم چیز مینویسی!
بیا، سبک من رو دزدیدن
بیا، بیا تو پرانتزی هم بذار
اسمشم بذار نازنین باغی!
والا
کپی رایت کی تو این مملکت رعایت شده
من میرم طرح دعوا میکنم
میکشونمت دادگاه
پاسخ:وااااااااااااا من از اولشم مینوشتم دیگه !!پستای قبلی رو نگاه کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]