من نه تنهایم

نه با کسی

من با خودم هستم

با خودم....

(نازنین عابدین پور)



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت22:38---5 بهمن 1392
منم با توام نازی جوووووووووونم
پاسخ:مرسی آبجی خوبم


سلمانی
ساعت20:44---3 بهمن 1392
... و خدا هم با توست!

خوبی نازنین؟

ممنون که گاهی هرچند دیر به دیر به من سر میزنی
پاسخ:استاد سلام ممنون از لطف شما


دهیوپت
ساعت11:39---25 دی 1392
سلام یه مقاله نوشتم تو سایت دهیوپته نه ورنا اگه وقت کردین بخونین ببین چطوره. لینکشو گذاشتم .ممنون
سایت گیلکی دیر به دیر آپ می کنم آخر ترمه درگیر امتحانام امروز بروزش کردم.
فعلا..


عشق2طرفه
ساعت17:05---23 دی 1392
سلام نازنین خوبی؟؟



حتمأ تو هم مشغول درس خوندنی؟؟؟
پاسخ:سلام مرسی ، آره دیگه کمتر میام پست میذارم


الهه ... نمکدون
ساعت22:55---20 دی 1392
ه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر




همین که دستت رو اروم بگیره




یه فشار کوچیک بده




این یعنی من هستم تا اخرش




همین کافیه...!




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, ] [ 12:43 ] [ دختر رویایی ]
[ ]