یلدااااااا

یلدااااااا

شب یلدا هرگز

              به گرد پای شب های بی تو نمیرسد...

بی تو روز ،هم ،شب است...

و این

        یعنی

            شب هایی به طولانی بودن ابد....

نازنین عابدین پور

 



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت23:05---11 دی 1392

پاسخ:چی شده؟؟؟؟؟؟؟


عشق2طرفه
ساعت17:16---30 آذر 1392
گل گفتی نازنین جان

یلدا رو بهت تبریک میگم
امشب جای بابابزرگت خالیه روحش شاد
ببخش اگه با این حرفم ناراحتت کردم


یاغی
ساعت19:18---29 آذر 1392
من حس این شب ها رو وقتی ماشینم پارکینگ بود تجربه کردم!


دخترک روستایی
ساعت12:39---29 آذر 1392
نازنین جان

پدربزرگت جایی نرفته،

همینجا کنارته،باهمه خوبیایی که برات گذاشته.......

میتونی حضورشو کنارت حس کنی.....

فقط کافیه به خاطراتت قدرت بدی.......

این یه شعار نیس، امتحانش کردم، موفق هم شدم
پاسخ:حسش میکنم اما کاش بود....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: