.......

.......

دست از خیالم بکش

من مرگ روزهای خوبم،

که نه تکرار میشوند

و نه فراموش...

دست از خیالم بکش

مبادا

اشک به مغزت برگردد

و تو

نابود شوی

با مغز آب گرفته ای که

نه

میفهمد....نه میفهماند....

 

نــــازنیـــن عابدیـــن پور

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت14:04---23 آذر 1392
آره خب

من اگه دهن باز کنم به سخرانی ...

مگه یکی بیاد منو بگیره!!!!!!!!!

یا انگشتام از تایپ کردن خسته بشه!!

.

بعله ،من یه همچین آدم متعهدی هستم!
پاسخ:بعللللللللله در جریان هستم


یاغی
ساعت18:54---22 آذر 1392
درود بر شرفت! شرف بر درودت
پاسخ:یعنی در این حد!!!!!!!!!!!!!


یاغی
ساعت23:25---20 آذر 1392
ای یه مورد حوصله ام بی شد!!!!

خب استثنا پیش میاد!!!!
پاسخ:بی حوصلگی حق مسلم شماست دوست عزیز!!!!!!!


عشق2طرفه
ساعت16:35---20 آذر 1392
این پست از اون پستای مغز دار بود

افرین
پاسخ:مرسی تو که همیشه شرمنده میکنی


یاغی
ساعت18:20---19 آذر 1392
حوصله ندارم برات سخنرانی کنم

اما خب، تو حلقم!

خیلی ساده و بی شیله پیله با روغن زیتون تو حلقم!

(ایول آبجی)
پاسخ:تو در مورد سخرانی کردن بی حوصله هم میشی!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجیبه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:امیدوارم هضم مفهموش آسون باشه,,,, ] [ 13:49 ] [ دختر رویایی ]
[ ]