نگرانی

نگرانی

من نگران درخت نیستم
 
من فقط
 
برای حادثه ی بازگشت
 
پرنده های مهاجر دلهره دارم
 
آن زمان که درخت را
 
به جرم کهنسالی دار زدند
 
او هنوز
 
به زندگی بخشیدن امید داشت
 
آن روز
 
من رویای پرنده ای را دیدم
 
که خانه اش ویران شد.
 
چه کسی میداند
 
چه به روز
 
پرنده های مهاجر می آید
 
با جای خالی یک دوست قدیمی؟؟
 
                                   نازنین عابدین پور


نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت23:41---21 مهر 1392
واقعا قشنگ بود .جدی میگم عالی بود

محب
ساعت20:53---19 مهر 1392
سلام عالی بود ممنونم که به من سرزدید متشکرم از شعرهای زیبایت واقعا عالی بود بازم بیا پیشم خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:نگرانی های من, ] [ 19:13 ] [ دختر رویایی ]
[ ]