کسی مثل من

کسی مثل من

تو  فقط یک دوم شخص ساده نیستی

یک منی...

یک من با تمام عقایدش

افکارش

دلهره هایش

که میفهمد با شعر زندگی کردن و

با بد و خوب دنیا ساختن یعنی چه...

درست مثل خودم وقتی

از غصه میمیرم و زنده میشوم

تو هم میمیری و دوباره

کنارم می ایستی.....

تو اول شخص قصه ها هستی

درست مثل من....

                           نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

محسن عابدی
ساعت18:26---26 آذر 1392
20بود فقط همین
پاسخ:ممنون از لطفتون


kimia75
ساعت17:41---29 شهريور 1392
kh khube fadatsham

reza
ساعت22:49---27 شهريور 1392
سلام نازنین جونم.من رضا هستم خیلی وب قشنگو باحالی داری.من که خیلی خوشم اومد.خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی.

Ґائנﮧ جۅۅۅכּ
ساعت17:53---27 شهريور 1392
سلاممممممم عزیزم ممنون که اووومدی وبلاگم
اگر با تبادل لینک موافقی خبرک کن:-*


مریـــــــــــــم
ساعت19:55---26 شهريور 1392
این جاده یه من می خواهد و یه تو و یه جفت

دست گره خورده به هم ، آن هم از نوع کور...

مرسی ک سر زدی عزیزم وب قشنگی داری....

تبریک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1387برچسب:من,تو,, ] [ 1:11 ] [ دختر رویایی ]
[ ]