اول به حست فکر کن....

اول به حست فکر کن....

عاشق شدن آسونه...،عاشق موندن سخت

قبل اینکه به احساسات لقب عشق بدی

ببین میتونی همیشه عاشق بمونی یا نه.!!!

(کلامی از خودم)



نظرات شما عزیزان:

گرگ باران دیده
ساعت12:45---4 آذر 1392
به نظرت حسی که یک سال توی دلم مونده و هنوز هم نتوستم به کس دیگه حتی فکر هم بکنم، اسمش عشقه؟؟؟؟

.

حسی که توی تمام زندگیم فقط جلوی یک نفر صدام میلرزه و زانوهام سست میشه!!!

اونم من که خودم م از خودم میترسم!!!

.



آبجی دعام کن به طرف برسم!!!

فقط دعا که محتاجشم


پاسخ:تجربه ی همچین حسی واسه خیلیا اتفاق افتاده، 1سال که خیلی کمه من تا 8 سالشم دیدم مهم اینه که بعدش چی میشه،چون قبلش همه عاشقن....


حمید رضا
ساعت0:05---30 آبان 1392
آفرین به شما و این طرز فکر و نوشته تون... .............عرض سلام و ادب... پیش از هر حرفی، ممنونم بابت حضور و نظراتتون توی وب بنده... اشعار و نوشته های جدیدم رو نوشتم... دعوت می کنم سری به وب بنده بزنید... موفق باشید و پیروز...
پاسخ:ممنون از حضورتون؛چشم حتما سر میزنم


عشق2طرفه
ساعت10:57---29 آبان 1392
انصافأ نوشتت عاااالیه افرین نازنین



ههه منو طرفم خیلی بهش فکر کردیم
پاسخ:خدارو شکر حداقل نوشته هام باعث میشه خیلیا دربارش فکر کنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:51 ] [ دختر رویایی ]
[ ]