همرنگ جماعت نشو...

همرنگ جماعت نشو...

اگه بخوای همرنگ جماعت بشی

باید هر روز یه رنگ بشی

اونوقت دیگه رنگارنگ میشی

یه وقتی هم بی رنگ میشی

پس

خودت باش

حتی اگه جماعت مداد رنگی بودن...

                      ( نازنین عابدین پور)



نظرات شما عزیزان:

ReBeL
ساعت11:52---28 آبان 1392
...
هميشه بايد مواظب خروجي دهن بود تا موجب ورودي هاي بدي براي گوش ها نشه


الهه... نمکدون
ساعت21:02---27 آبان 1392
گر نخواهی شوی همرنگ رسوای جماعت شو...

رضا
ساعت14:31---27 آبان 1392
اون که خیلی بارشه ...

خره!

من هیچی بارم نیست!

اما خیلی ها بارشون رو از من دارن
پاسخ:باشه بابا تو خووووووووبی...من اعصاب بحث کردن ندارم


عشق2طرفه
ساعت11:00---27 آبان 1392
منظورم اینه باید با هر کسی مثل خودش برخورد کنی ولی شخصیت و رنگ خودتو همیشه حفظ کنی .

اوووکی؟؟؟؟
پاسخ:almost ok..


رضا
ساعت23:25---26 آبان 1392
من خودم مداد رنگی ام!

اما فقط دو رنگ رو برای خودم استفاده کردم

سیاه، سقید!

کسی رو هم رنگ نکردم جز اونایی که فکر می کنن خیلی بارشونه

اونا رو جوری ابر و باد کردم که ...
پاسخ:یعنی خودت فکر نمیکنی خیلی بارته؟؟؟اکثر آدما نسبت به خودشونو عقایدشون همچین حسی دارن و من فکر میکنم تو هم همچین حسی داری.


عشق2طرفه
ساعت16:21---26 آبان 1392
خیلی خوبه ادم یه رنگ باشه ولی تو جامعه ای که ما زندگی میکنیم بقول تو همه شدن مداد رنگی اونوقت به کسی که بخواد یه رنگ باشه سخت میگذره
پاسخ:اتفاقا چون همه مدادرنگین تو باید یکرنگ باشی وگرنه میشی همرنگ جماعت دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:17 ] [ دختر رویایی ]
[ ]