دلتنگی نیست تظاهره

دلتنگی نیست تظاهره

خیلی ها نبودنت را نمیفهمند

اما

به محض اینکه می آیی

میگویند:

          دلتنگت شده بودیم.....

(کلامی از خودم)



نظرات شما عزیزان:

sima
ساعت22:02---9 آذر 1392
من لینکت کردم تو لینکم نمی کنی خانوم گل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:تبادل لینک هوشمند رو واسه همین وقتا گذاشتنا عزیزم!!!!!!


sima
ساعت21:58---9 آذر 1392
سلام عزیزم. مطالبت عالیه به خصوص اونایی که خودت گفتی. به وب منم بیا و نظر بده خوشحال میشم. موفق باشی

پیرمرد
ساعت23:27---26 آبان 1392
همیشه یکی تغییر آدم رو تکون میده

یا رفتن، یا اومدن!

اینجا کسی برای موندن ارزش قایل نیست
پاسخ:باید بگردی دنبال کسی که واسه موندنت ارزش قایل باشه


sepehr:D
ساعت13:59---26 آبان 1392
سلام نازنین جان وب خیلی خوشملی داری منم شاعرم اگه هر کاری در رابطه وب و شاعری داشتی خوشحال میشم با هم همکاری داشته باشیم و دیگه این که اگه با تبادل لینک موافقی من و لینک کن بعدش خبرم کن تا من محدثه جان شمارو لینک کنم بای
پاسخ:چشم لینکت میکنم


عشق2طرفه
ساعت8:00---26 آبان 1392
امیدوارم حالت خوب باشه
پاسخ:خوبم...خووووووووب


الهه... نمکدون
ساعت22:10---25 آبان 1392
واقعا همینطوره

عشق2طرفه
ساعت16:53---25 آبان 1392
نازنین من پست جدید میخوام
پاسخ:وقت ندارم بخدا....مخم تعطیل شده!!!


محمدامین
ساعت9:45---25 آبان 1392
گـاهے وقتهـاچقــدر سادهـ عروسک مے شویــــم
نه لبخند مے زنیـــم
نه شکایتــــــ مے کنیـــم
فقـــط احمقانهـ سـکــوتــــــ مے کـنیم....!


سلام مرسی از نظری که دادی . ببخشید دیر جواب دادم یه مدتی بد درگیر این زندگی بودم


عشق2طرفه
ساعت18:08---24 آبان 1392
خداییش همینطوره .



سلام نازنین رسیدن بخیر خوبی؟

امیدوارم مسافرت بهت خوش گذشته باشه البته مسافرت تو این ایام حال و هوای دیگه ای داره
پاسخ:خوبم ممنون....ای بد نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 آبان 1392برچسب:همیشه یه حقیقت تلخ بهتر از یه دروغ شیرینه,,,, ] [ 14:22 ] [ دختر رویایی ]
[ ]