خدایا....

خدایا....

خدایا حرف دارم

ولی نه از جنس کلمه

از جنس اشک...

از جنس تمام غصه هایی

                         که پشت چشمانم صف کشیده اند

از جنس آرزوهای خاک خورده ام

خدایا حرف دارم...حرف

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت19:36---15 آبان 1392
من یکی پر از حرفای ته کشیده روز به روز دارم پر تر میشم


پاسخ:امان از این حرفهای سنگین که تمام وجود آدمو پر میکنه....


عشق2طرفه
ساعت8:54---15 آبان 1392
حرف دارم ولی دل گفتن ندارم

الهه ...نمکدون
ساعت21:57---14 آبان 1392
خدایا حرف دارم .......

عالی بود
پاسخ:قربونت...


حسین
ساعت18:11---14 آبان 1392
سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون



لطفا اگر میشه مارا هم لینک کنید با نام بکس ایران

www.baxiran.ir



با تشکر از شما دوست عزیز
پاسخ:چشم لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:یه دنیا حرف دارم,,,,ولی دل گفتن نه,,,, ] [ 17:45 ] [ دختر رویایی ]
[ ]