فقط 5 روز مانده تا 18سالگی

فقط 5 روز مانده تا 18سالگی

تو این سالایی که گذشت تجربه هایی زیادی کسب کردم،

زودتر از اونی که بخوام حرفام و افکارم پخته شد،زودتر از اونی که بخوام

همه بهم گفتن چقدر بزرگ شدی و زودتر از اونی که بخوام داره 18سالم میشه

اینکه همیشه حتی تو بچگیم احساسم و رفتارم با همسالای خودم فرق میکرد

نمیدونم یه تفاوته یا یه استثنا !!! ولی به هر صورت این تفاوت از من

یه آدم دیگه ساخت،آدمی پر از دغدغه و فکر و ایده با یه دنیا بلندپروازی...

از اون روزا که اسمم کودک بود اما بزرگ فکر میکردم خیلی گذشته ولی

هنوزم هروقت بخوام مثل اون روزا میشم....با عروسکام حرف میزنم،

ساده نقاشی میکشم،با بچه ها بازی میکنم و مثل اونا حرف میزنم،

سنگ جمع میکنم،گریه میکنم ،میخندم،با چیزای کوچیک خوشحال میشم

برای مورچه ها غذا میبرم ،واسه دوستام نامه مینویسم

و خیلی کارای دیگه که شاید خنده دار بنظر برسه

اما واسه من شیرینه....شاید همه چیز عوض شده باشه ولی

احساسم نه..من از اینکه احساسم پخته شده اما عوض نشده ناراحت

نیستم بلکه خوشحالم که جریان زندگیم با بقیه فرق داره....بزرگ شدن 

دلیل بر فراموشی احساسای زنده ی درونی نیست

بلکه زندگی کردن به اون سبکیه که خودت دوسش داری...

من به استقبال 18 سالگی میرم اما با تمام کودکیام.....



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت1:08---2 آبان 1392
نه دیگه!

قضاوتی در کار نیست!

من اصلا برای حرفام به این پست ذره ای توجه نداشتم!

فقط خواستم یه حرفایی برنم که به دردت بخوره!

که انگاری اشتباه کردم!

عذر می خوام!

زود قضاوت کردن کار من نیست!

حتی قضاوت هم کار من نیست!

من فقط حرفایی رو زدم که از مغزم میزنه بیرون!

مثلا من گفتم:سعی نکن خودت برای خودت نوشابه باز کنی!

و نگفتم : چرا برای خودت نوشابه باز می کنی!!

بین اون دو فرق زیادی هست!

اولی توصیه اس!

و دومی توهین و به قول شما زود قضاوت کردن!

منظور من از اون جمله چی بود؟؟؟

این بود که برو بالاتر که محتاج خودت هم نباشی!

اما خب اشتباه برداشت شد!!!

زود قضاوت کردن بهتر از اشتباه و خودمحورانه قضاوت کردنه!

هر چند من چیزی رو توی حرفام نمیبینم که دال بر قضاوت باشه!

فقط سعی کردم کامنتم مفید باشه و مثل باقی کلیشه تو کارم نیاد!

.

تفاوت هم خوبه ! هم بد!

اگر درست استفاده کنی ...

خیلی هم خوبه!

اما اگه بزنی جاده خاکی ...

تفاوتی نباشه بهتره!!!

(با توجه به نگرشت نسبت به دو کامنت قبلی ، ممکنه الان هم از حرفام ناراحت شده باشی)



.

من شبیه حرفام هستم!

اونم نه یه کم! یه ذره! گاهی!

چون حرفام از قبل نوشتن ، حس شدن!

و تا چیزی رو نفهمم هیچوقت راجع به اون چیز نمی نویسم!

فقط نمی دونم چرا گاها از حرفام برداشت منفی میشه!

شاید به خاطر لحن حرفامه!

نمی دونم!!!

بازم عذر می خوام!!!!

.

متاسفانه ما همه به تمجید شنیدن و دمت گرم شنیدن علاقه وافری داریم!

و همیشه هم میوهای گندیده رو اول میبینم!!!

.

یه سری میرسن تهش!

یه سری هم تهش میرسن!

.

باز هم تبریک بابت تولدت!

و شرمنده بابت اینکه بلد نیستم باب میل کسی حرف بزنم!

عزت زیاد
پاسخ:بنظرم وقتی میخوای زیر پستی نظر بذاری یکم به محتوای اون پست توجه کن تا باعث سو تفاهم نشه.... و اینکه اگه موقع زدن حرفات یکم به مخاطبتم فکر کنی اون وقت میبینی که حرفات چجوری برداشت میشه!! یه مورد از قضاوت زودت تو همین حرفات معلومه،من گفتم ازم تعریف کن؟؟پس زود قضاوت کردی که خیال میکنی معنی حرفام یعنی این!!شاید منم زود قضاوت کردم اما شعار نمیدم چون انسان پیش بینی نشدست... داداش ممنون بابت تبریکت،به حرفای دوستانتم فکر میکنم،امیدوارم که تو از دستم دلخور نشده باشی


پروانه
ساعت17:18---1 آبان 1392
واقعا قشنگ بود مثل هميشه...اگه نداشتيمت چي ميشد....
پاسخ:قربونت آبجی گلم


عشق2طرفه
ساعت16:33---1 آبان 1392
پیشاپیش تولدتون مبارک
پاسخ:مرسی از لطفت


یاغی
ساعت16:02---1 آبان 1392
نه مدح! نه ذم!

فقط نصیحت های یه پیرمرد!

چون آبجیش واسش مهمه!

چون دوس ندارم درجا بزنی!

خودتو دست کم نگیر، اما بالا هم نگیر که در جا بزنی

(ببخشید اگه تند بود! یاغی همینه دیگه)

.

راستی آبجی

یه چی دری وری دیگه نوشتم

خوشحال میشم بیای و از نظر بگذرونیش
پاسخ:من نمیدونم تو از کجای حرفام اینجوری برداشت کردی،شاید این تفاوت من با دیگران بد باشه اما تفاوته و من فقط همینو بیان کردم...و این اصلا معنیش این نبود که من خودمو بالا گرفتم....یکم شبیه حرفات باش زود قضاوت میکنی داداش


یاغی
ساعت14:17---29 مهر 1392
اطفال 60 ساله


و 6 ساله های پیر!


.


آدم از بچگی اگه مغزش گرم مشکلات شد ...


بعدا میتونه مغزشو مغز بدونه!


یه سری که سرشون گرمی ندیده جز سشوار!


.


سختی کشیدن اگه از عقل احمق باشه ...


یعنی هیچ پخی نیستی!


اما اگه از بازی روزگار باشه ...


یعنی همون آهن تو آهنگری ...


باس بسوزی، بخوری ، بالا پایین شی ، سرد و گرم شی ...


.


اینارو از من پیرمرد داشته باش ...


همیشه فکر کن خیلی احمفی!


همیشه فکر کن بقیه خیلی باهوشن!


همین!!!


اینجوری همیشه موفقی!!!


الببته فقط فکر کن، یا بهتر بگم تصور کن!.


.


یه موقع به خودم گفتم چرا من نباس مثل باقی باشم؟


چرا همیشه یه فرقی هست؟


چرا این همه مشکل و سختی؟





اما وقتی یه نمه بیشتر فکر کردم!


دیدم اگه اینجوری نبود ، منم یه آدم عوام بودم مثل الباقی!!


.


یه چیز دیگه:


سعی نکن واس خودت نوشابه وا کنی و خودت به خودت صفتی رو بچسبونی


چون مفت نمی ارزه!!!


اگه تایید دیگران رو داشتی ... اونوقته که ایول داری!!!


البته نه تایید هر کسی ، تایید آدم حسابیا!


.


فرق هست آبجی





یکی ترک های دیوارو میشماره و باهاشون سرگرم میشه ...





یکی هم به فکر درد شونه هاشه بعد از فرو ریختن دیواره!


.





همه فکر دارن ، همه یه جور مغز دارن!


اما نحوه استفاده اس که مهمه!





اگنه تو از سر شیپور فوت کن ...


بینم صدا میاد یا نه!


.





.


ما پیرمردا زیاد حرف می زنیم!


ببخشید!





پیمرمرد 21 ساله!


(دی ماه میره 22)











.





وای ، حافظه ام کو!!؟؟؟؟





اقا تولدت پیشاپیش موبارک

پاسخ:الان این مدح بود یا ذم؟؟؟من واسه خودم نوشابه باز نکردم...فقط چیزی رو بیان کردم که از بچگی حسش کردمو دیگران بهم گفتن

بابت تبریک ممنون خوشحال شدم


عشق2طرفه
ساعت8:46---29 مهر 1392
سلام . صحبتاتون خیلی واسم جالب بود راستش الان که خوندم فهمیدم 18 سالتونه خداییش قبلش فکر میکردم باید سنتون بیشتر از اینا باشه چون حرفاتون ، شعراتون ، نظراتون ، به حرفای کسی میخوره که یه سنی ازش گذشته . ایولا دارین
پاسخ:همه با نگاه اول و شنیدن حرفام همین فکرو میکنن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:روز تولد از اون روزاست که آدم یه دنیا حرف داره,,,,,, ] [ 23:1 ] [ دختر رویایی ]
[ ]