منو همزاد کودکیام

منو همزاد کودکیام

"آنه" همون دخترک احساساتی و پر حرف...

چه همزاد خوبی بود واسه بچگیام

اصلا یه جور دیگه ای دوسش داشتم،

اینقدر قشنگ درکش میکردم که انگار

یه حقیقته و تو تماتم لحظه هام جریان داره،

و حالا میفهمم که آنه یه حقیقت بود که من با خودم

تا بزرگسالیهام آوردمش...

شاید کودکانه بنظر برسه که یه شخصیت کارتونی اینجوری

تو ذهن آدم نقش ببنده و یه جورایی بشه جزیی از خود آدم...

ولی واسه من این اتفاق افتاد و من با آنه بزرگ شدم....

حالا هم خوب میدونم که احساساتم شبیه همون آنه ی مو قرمزه...

و این اصلا بنظرمن خنده دارو کودکانه نیست...

همزاد پنداری برای درک کودکی،وقتی که

بزرگ شدی و دور از تمام خاطره ها،خیلی بدرد میخوره....

 

 



نظرات شما عزیزان:

کنعان
ساعت15:27---4 آبان 1392
انشرلی هم نشدیم بهمان بگویند انه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

سلام خسته نباشی قشنگ بود
پاسخ:مرسی از لطفت


الهه ... نمکدون
ساعت15:46---22 مهر 1392

منم خیلی آنه رو دوست داشتم وقتی شروع میشد اون صحنه که با کالسکه میرفت وسط شکوفه ها خیلی به دلم میچسبید

پاسخ:آی گفتی....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:47 ] [ دختر رویایی ]
[ ]