بدون مخاطب

بدون مخاطب

 

خیسی چشمای منو بدست آسمون نده

اگه منو دوس نداری،بازم بهم نشون نده

نذار که کاخ آرزوم خراب بشه روی سرم

همش نگو میخوام برم،دستاتو هی تکون نده

بشین کنار غصه هام،با مهربونیام بساز

نگو دلت خام هنوز،کار دست این جوون نده

من باتو تا همیشه ها قصه نوشتم از خودم

نرو بمون،بذار نگام از دوری تو جون نده

                                   نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

رویای خاکستری
ساعت11:54---19 مهر 1392
سلام نازنین جان خوبی؟



شعرت فوق العاده بود. آفرین



چه جالب فامیلیمون یکیه
پاسخ:ممنون،واقعا جالبه!!!


ایمان
ساعت22:16---17 مهر 1392
سلاااام نازنین جان به منم سر بزن اومیدوارم از مطالب جدیدم خوشت بیاد بابای


ایمان
ساعت22:13---17 مهر 1392
سلااام گلم وبلاگت عالیه@ };-

دهیوپت
ساعت20:28---17 مهر 1392
سلام آبجی.خیلی قشنگه شعر میگی جدی میگم.من بیشتر طنزپردازی میکنم (شعرطنز ) بعدا شعرام واست میفرستم.
تو سایت گفتیه بودی شعر گذاشتم :رعنا


شیده
ساعت23:12---16 مهر 1392
یه سوال چرا وقتی من میخونمشون گریم میگیره
پاسخ:فکر کنم بخاطر اینه که احساسمون مثل همه و با نوشته هام خوب ارتباط برقرار میکنی


سمر
ساعت15:05---16 مهر 1392
عالی بود
چه کاری روانجام ندادی چرالایک نیستتت
می خوای تبادل لینک یابنر کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:بدون مخاطب خاص, ] [ 21:48 ] [ دختر رویایی ]
[ ]