تو رفته ای...

تو رفته ای...

ایستاده ام

کنار رفتنت،با یک غرور سرد

و یک بغض پر درد...

نگاه کن

روی شانه هایم بیکسی باریده

و پشت نگاهم تنهایی نشسته

تو اما...آخر جاده ای

درست جایی که من نیستم...

                                  نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت14:36---22 مهر 1392

یه توصیه!!

یا یه مثال:

مثل هنرمندای پاپ نباش که همه سعیشون اینه که کارشون عوام پسندانه باشه و همه دوس داشته باشن!!!



مثل هنرمندای حقیقی راک باش که برای خودشون کار میکنن و اصلا براشون مهم نیست که کسی خوشش بیاد یا نیاد





اون وقت دیگه کارات متفاوت میشه!!!!

پاسخ: چشم حتما



یاغی
ساعت10:38---22 مهر 1392
کارت بد نیست
پاسخ:شاید بد نبودنش واسه اینه که صراحت گفتار تورو ندارم...وگرنه صریح مینویسم بدجور


یاغی
ساعت18:11---21 مهر 1392
کلا شعرا از خودته
پاسخ:آره شعرای خودمه


ی درداره مونث
ساعت23:34---18 مهر 1392
تنهایی ات را با کسی قسمت نکن…
این روزها آدم ها بیشتر تنهاترت می کنند
می دانی چگونه؟

می گذراند حسابی وابسته شوی
دل ببندی
عادت کنی به بودنش، به صدایش به اس ام اس هایش
خلاصه دوستش داشته باشی حسابی
بعد یکهو یک جایی بی هوا
کافیست کمی بی حوصله باشی
و دیوانگی ات بزند بالا
آنجاست که می رود و پشت سرش را هم نگاه نمی کند
تو بشکنی، بسوزی، اشک بریزی
مهم نیست
او رفته است و تو بیشتر از هر لحظه دیگر تنهاتر می شوی…..!
=--=
مرسی عزیزم نظر لطفته

ممون اومدی وبم


شیده
ساعت23:09---16 مهر 1392
خیلی قشنگه خیلی دلم میخواد برم جایی فقط گریه کنم

رضا
ساعت21:14---14 مهر 1392
پسر، من حیرون این عکسه شدم!!!

چه قدر قشنگه
پاسخ:حیرون نوشته ی من نشدی عایاااااااااا؟؟


مریـــــــــــــم
ساعت21:08---13 مهر 1392
سخت است فراموش کردن کسی که با او همه

چیز و همه کس را فراموش میکردم !




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ دختر رویایی ]
[ ]