پاییز...پاییز...پاییز

پاییز...پاییز...پاییز

پاییز...پاییز...پاییز!!!هرسال پاییز واسم یه حس دیگه ای داره،پاییز که میشه انگار نبض زندگی یه جور دیگه ای

میزنه،انگار ناب ترین اتفاقات زندگی تو پاییز میفته...آره ‍پاییز پر از خاطرست.

شروع مدرسه...سرد شدن هوا...برگ ریزون...وای چه حس قشنگی!! از اینکه امسال آخرین سال مدرسمه ناراحتم،از اینکه

سال دیگه ماه مهر مدرسه میزبان قدم هام نباشه دلگیرم،اما همین امسالم غنیمته؛امسال میخوام به جبران تمام

بی مهریام به مدرسه قدرشو بدونم،میخوام تمام لحظه هامو بشمارم.

مثل همیشه تو صبح سرد پاییزی به آسمون نگاه کنم و قدم هامو با عشق بردارم و دقیق تر به همه چیز نگاه کنم.

دیگه نمیخوام صبح که از خواب بیدار میشم غر بزنم و دوباره پتو رو بکشم رو سرم و شروع کنم به بد و بیراه گفتن

نمیخوام وقتی سرکلاس،پشت نیمکت های پر خاطره ی قدیمی مدرسه میشینم همش چشام رو ساعت باشه و هی بازیگوشی کنم...

هوای سرد پاییزی رو خیلی دوس دارم،اینکه وقتی دارم تو خیابون قدم میزنم برگها زیر پام خش خش کنن یه حس خوبی بهم

میده...بعضی حسا اینقدر دلپذیره که حتی نمیشه توصیف کرد،پاییز که میشه من پر از احساسم.

خدایا ازت ممنونم که امسالم بهم فرصت دادی قشنگی پاییز رو حس کنم و تو برگ ریزون و سرما تولدمو جشن بگیرم....

خدایا ازت ممنونم...

                       نازنین عابدین پور



نظرات شما عزیزان:

نازنین حسنی
ساعت23:07---15 بهمن 1394
سلام نازنین جون
یه متن خیلی خودمونیتو خوندم
"من معشوقه خوبی نیستم"
کنجکاو شدم ک پیدات کنم
اغلب نویسنده های معاصر میشناسم
اسمت برام تازگی داشت
اما چون خوشم اومد پیگیر نوشته هات شدم
دوست دارم صمیمیت نوشته هاتو
خیلی خیلی خیلی به دل میشینه
من خودمم یه دختر 17 سالم و هم اسمت
ی احساس خیلی خوبه بهت داشتم
و حس کردم باید اینو بهت بگم
امیدوارم موفق باشی
راستی خودمم شاعرم
برای خوندن شعرام میتونی اسممو سرچ کنی

پاسخ:چه جااااااااااااااااالب مرسی عزیزم


بهزادرهنما
ساعت9:41---4 آبان 1394
همونطور ک از شما انتظار میره عالی بود

to
ساعت23:28---16 مهر 1392

slm

khubi?

web k nadaram addres bedam

ama miyam inja

mano yadete

پاسخ:آره یادمه..مرسی که بهم سر میزنی



مسعوده
ساعت14:23---4 مهر 1392
می کشمت نازنین با این نوشتت که اشکمو در آورد.یادپارسل خودم افتادم.

mohadese
ساعت0:59---4 مهر 1392
سلام
حس بسیار زیبایی داری
از نوشته ها وشعرات بسیار لذت بردم

مرسی از حضورت


موفق باشی (بازهم بیا)


mahsa
ساعت14:26---2 مهر 1392
salam jedi???
yani toam......
merc azizam k oumadi


vebsa
ساعت23:24---1 مهر 1392
سلام، ممنون از نظرت.



پاییز که میشه من پر از احساسم.

همه ش خوب بود ولی این تکه ش خیلی واسم قشنگ تر بود

ممنون

یا علی (ع)
پاسخ:واقعا ممنونم که وقت میذاری و نوشته هامو میخونی بعد نظر میدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:8 ] [ دختر رویایی ]
[ ]