تو را دوست دارم

تو را دوست دارم

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغـــاز عالــم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ؛ تـــــو را دوست دارم

نه خطی ، نه خالی ! نه خواب و خیالی !

من ای حس مبهــــم تــــو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غـم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

بیــــا تا صدا از دل سنگ خیــــزد

بگوییم با هم : تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد همـــآواز با ما :

تو را دوست دارم ، تو را دوست دارم

قیصر امین پور



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت23:29---15 مهر 1393
قیمه هم شد غذا؟؟؟؟؟؟
فقط کوبیده


میگما، این یارو تو کتاب که شبیه منه
چرا شبیه منه؟؟؟؟یعنی از چه نظر؟
داستانش چیه؟؟؟؟؟؟
بدبخت میشه
پاسخ:من کلا بد غذا نیستم همه چی دوس میدارم اما قیمه رو بیشتر. جواب بخش دوم سوالتم که تو وبت گفتم


رضا
ساعت22:58---11 مهر 1393
من هم کباب کوبیده رو دوس دارم

پاسخ: منم قیمه روووووووووووووووووووووووو دوس دارم


بابایادگار
ساعت14:45---5 مهر 1393
زندگی زیباست، تماشاییست!
چرا زیبا نمی بینیم؟
چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟
چرا با هم نمی خندیم؟
مگر دنیا چه کم دارد؟
ببین این آسمان آبی ست
ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست
و خوبی تا ابد پاینده می ماند…
تو باور کن
همین کافیست…!


آرام
ساعت22:42---2 مهر 1393
سلام.نازنین جان.چه قالب زیبایی داری.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:این شعرو خییییییییییییلی دوست دارم خیلی آرامش میده بهم, ] [ 18:6 ] [ دختر رویایی ]
[ ]